Splitsing energiebedrijven

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Nov 16 14:08:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn,

De EK kan alleen kleine, veelal tekstuele wijzigingen aanbrengen via een
novelle, of de tekst weer terugsturen naar de TK. In casu is, als ik het
goed heb begrepen een motie aangenomen. In een motie leg je een gevoelen
neer. Ook voor de EK geldt het vertrouwensbeginsel. Als Wijn deze motie
naast zich neerlegt, kan de EK het vertrouwen in hem opzeggen.

Groet,

Tjerk