Armoede

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Nov 16 12:21:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is maar wat je redelijk noemt.
Een deel van die mensen in de armoede zijn juist die ex-WAO-ers. Die gingen
ziek bij het UWV naar binnen en kwamen er kerngezond buiten en in een klein
tijdje in de armoede. De WW is flink teruggedrongen en een hoop ziten er in
de bijstand. Van 5 naar 3,2 jaaar en daar misschien de helft nog van.

Ger