Kijktip:zaterdag 18 nov, Mei Li Vos (PVDA) en Bert Bakker (D66) verkiezingsspecial (www.ditwashetnieuws.nl)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Nov 16 10:13:06 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ja, het was grappig en een beetje sneu.

Sneu toch niet, Hein? Kijk, hij had zichzelf (en
D66) een dienst kunnen bewijzen door eerst *echt* te
luisteren, toch? Hij bracht vooral -en door eigen
toedoen- zichzelf in die positie.

> Pechtold, na de kritiek van Heertje: "Maar dat
> komt alleen omdat jij het niet kan hebben dat ik
> bij de Lama's heb gezeten". Deze reactie was zó
> onleuk en zó kinderachtig dat Heertje niet eens
> reageerde.

Nee, niet gek toch? Heertje's klacht betrof het
niet luisteren van politici, erger nog: niet
geintresseerd zijn en zo'n opmerking toonde dat
precies dat weer eens opnieuw aan.

Het '.. jij het niet kan hebben ..' is dan een domme
reactie ook. Heet dat niet een jij-bak?

> Als je aan humoristische adrem-show wil meedoen
> moet je wel leuk en adrem zijn.

Eens.

Het lijkt me niet leuk met politici die met hun
verkiezingsstrijd 'de show' willen komen stelen.

> Alleen stemmetjes willen winnen is te doorzichtig

Dat had ie toch onmiddelijk toe kunnen geven, en
alsnog Heertje gelijk kunnen geven in zijn kritiek?

In plaats daarvan hield ie z'n mond. Kijk, dat ie
voor joker stond was duidelijk, maar overzag
kennelijk ook niet zijn eigen optreden -louter door
eigen toedoen- hier.

> en leidt tot contraproductie.

Als ie niet adrem lering trekt op de geuitte
kritiek, dan inderdaad.

 > Uw azijnpisser.

Ach jee .... jij ook al? :)

Henk Elegeert