Rumsfeld's resignation was "very, very bad news for the neo-cons."

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Nov 15 12:41:38 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bill heeft zich erge sterk gemaakt voor een referendum
(propositie dus) die basically behelsde de benzine
belasting drastisch te verhogen en dat geld DIRECT te
gebruiken om alternative fuel te vinden. Niet van de
windmolens maar van de auto's die op 'water" lopen.
Die PROPOSITIE heeft het bij lange na niet gehaald.
Hij kan Bush niet kritiseren it's not done.
Voor zijn vrouw heeft ie campagne gevoerd dat hoefde
niet want ze doet het uitstekend als Senator voor NY
state. Ze moet neit als president gaan runnen want ze
haalt het beslist niet. Te veel kenau voor het
merendeel van de Amerikanen...
Nou Nancy Pelosi maakt een goede kans en Obuma
congressman van Illinois en nu nog een onbekende.
Zo nou ben je weer ff op de hoogte :-))

lennie ook wel Dirkie

--- "w.t. jouwstra" <tjouwstra at wxs.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Mark,
>
> Lees de biografie van Clinton, en weet wat zo'n
> uitslag (tussentijdse
> machtswisseling in het congres) te weeg brengt.
> Overigens valt me op -maar
> Lenny mag me corrigeren- dat Bill Clinton wat
> wegvalt in de pers en dat de
> Democraten weliswaar de tussentijdse verkiezingen
> hebben gewonnen, maar nog
> niet de centrale issues en kandidatuur. Je kan me
> wat, maar Bill Clinton is
> nu bezig een nieuw platform te bouwen bij de
> democraten, op basis waarvan
> [...]

Sponsored Link

Mortgage rates near 39yr lows.
$510k for $1,698/mo. Calculate new payment!
www.LowerMyBills.com/lre