Rumsfeld's resignation was "very, very bad news for the neo-cons."

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Nov 15 01:30:29 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Lees de biografie van Clinton, en weet wat zo'n uitslag (tussentijdse
machtswisseling in het congres) te weeg brengt. Overigens valt me op -maar
Lenny mag me corrigeren- dat Bill Clinton wat wegvalt in de pers en dat de
Democraten weliswaar de tussentijdse verkiezingen hebben gewonnen, maar nog
niet de centrale issues en kandidatuur. Je kan me wat, maar Bill Clinton is
nu bezig een nieuw platform te bouwen bij de democraten, op basis waarvan
zijn vrouw de volgende presidente wordt en ik ga daarvoor.

Groet,

Tjerk