Verkiezingen & Referenda in Californi

Vreekamp vreek72 at HETNET.NL
Tue Nov 7 07:16:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, dat heet watergedoe kan inderdaad funest zijn. Ik stond buiten
anderhalf uur lang met de heet water slang vanuit de badkamer de muur te
bevrijden van stopverf. Bij mij stond toen de hele bovenverdieping in dikke
mist en de muurverf lag in plasjes op de mooie gladde vloer. Inderdaad
desastreus, dat warme...
hv,u
-----