Eerste bijdrage Ger

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Fri Nov 3 18:46:07 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dude, wat is toch je probleem?

Denk je nou echt dat ik probeer mensen naar m'n blog te lokken om de boel hier leeg te trekken
ofzo? Kom nou zeg, dan beledig je de intelligentie van de lijsters wel behoorlijk als je dat echt
vermoedt.

Deze lijst zal blijven bestaan en de actieve posters zullen blijven schrijven en lezen (althans,
dat mag ik toch hopen, want ik vind het erg leuk en onderhoudend - hier wordt tenminste nog 's wat
geschreven).

Had ik wel een ulterior motive gehad, dan had ik de lijst wel  ieder uur kapot gespammed (bij wijze
van spreken) met berichten. Doe ik dat? Nee. Conclusie...?

Ik had Ger gewoon aangeboden om eens een bijdrage te schrijven voor m'n blog. Heeft hij gedaan en
aangezien hij al een tijd actief bijdragen levert aan deze lijst, dacht ik dat medelezers het
misschien wel leuk zouden vinden om te zien wat zijn eerste bijdrage behelst. That's all, nothing
more and nothing less.

Kaj