D'66 in het "nieuws"

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Fri Nov 3 11:17:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Oei, gevalletje pot verwijt ketel... Jou heb ik inderdaad al vaak uit je
> luie mailstoel zien komen om iets nuttigers te gaan doen dan D66
> uitschelden, Kaj. Helemaal nu je dus blijkbaar PvdA'er bent geworden
> vraag ik me af of je niet iets beters te doen hebt.

Waar bemoei jij je mee? Ik kreeg een persoonlijke aanval van een no-no uit
Utrecht over mij heen, en dat laat ik niet lopen. Verder vraag ik mij
ernstig af waar jij het vandaan haalt om mij nu óók persoonlijk af te gaan
zitten fikken omdat ik toevallig geen zwartgroen uniformpje meer draag.

Zéér bedenkelijk.

Kaj