D'66 in het "nieuws"

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Thu Nov 2 21:41:44 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Kaj,
>
> Had je niet iets met Pechtold?
Integendeel, ik heb noch had helemaal niks met die man.

> Ben jij niet zo'n speedy tiep die van minuut
> tot minuut heen en weer zapt en dus van alles en nog wat aan meningen
> rondstrooit? Die van de achterbankgeneratie, die bij de literatuurlijst
niet
> verder komen dan www.google.nl?

Nee, maar jij bent kennelijk zo'n type die van z'n luie stoel de wereld zit
uit te schelden. Lekker schreeuwen omdat jij het allemaal zo goed weet, en
de rest niet. Beetje verzuurd, want je staart iedere ochtend immers naar het
dieptepunt van je mislukking.
En hoe weet ik dat?
Omdat je mij niet eens kent, maar al wel je oordeel klaar hebt. Van zulk
soort Nederlanders hebben we er iets teveel in dit landje.

> Die vandaag op zuur zuigen, morgen op groen en overmorgen op paars? De
consistente ruggengraat van
> deze samenleving, die bij god, zeus en Allah niet weet wat de IOAW inhoudt
voor de oudere
> werkeloze?
Indien mijn moeder bijvoorbeeld 50 jaar of ouder was geweest op het moment
dat ze werkloos raakte, had die IOAW haar kunnen helpen. Maar ja, ze was 49
toen ze haar vorige baan kwijtraakte wegens een bezuiniging, hé.
En wederom een bewijs dat je eerst je oordeel spuit en pas daarna een vraag
stelt. En dat heeft dan een coördinerende functie aan de HvR. Ik geef het ze
te doen, maar nu is mij een boel duidelijk mbt die, eh, 'school'.

Kaj