Geen D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Nov 2 08:46:59 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waar men bestaat zal dat best zo zijn maar ik had het over waar men niet of
nauwelijks nog bestaat.
Het is voor een club als D66 zo zonde, niet voor mij persoonlijk, dat de
vele vrijwilligers er nu meer zijn. Helaas voor ze heb ik mijn gelijk
gekregen toen ik riep of D66 zo opofferingsgezind was geworden.
Je zal maar jaar na jaar als vrijwillig medewerker je best hebben gedaan en
dan worden afgeserveerd zoals toen gebeurde door het bestuur. Je bent dan
toch beledigd tot op je ziel, en ik ken er vele, die nu actief zijn in
andere, veelal plaatselijke partijen.
Het zijn allemaal mensen die zich graag bemoeien met de (plaatselijke)
politiek en even aan de zijkant zijn geschoven door de wensen van sommigen
in de top.
Ik vind dat jammer voor elke vereniging, je verliest er veel mensen door en
ook nog aan anderen.

En de kop van Pechtold? Daar heb ik zo mijn mening over, het is de verkeerde
maar wie ben ik he? Zet onder elk billboard met zijn foto maar SORRY, dan
weet iedereen meteen wie er wordt bedoeld.
Of je het troep of niet, die rode borden zijn er wel en die groene niet,
althans in veel plaatsen. Via de uitgiften van campagneartikelen zal D66 er
wel iets over kunnen zeggen, als men dat al kwijt zou willen. Ik zou er
wellicht ook niks over zeggen in dit stadium.

Ger