Geen D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Nov 1 17:20:08 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach ja Kaj,

hij is toch nog steeds voorzitter.
het is erg ja, mensen die altijd maar vrijwillig klaarstaan zo wegpoetsen is
schandalig en men krijgt er nu de revenuen van. Er gebeurt gewoonweg niks.
Zo ver ik weet is er hier een verkiezingsmarkt, de borden en zo. Geen D66 te
vinden.

Zou zoiets niet bij de verantwoordelijk van juist een bestuur horen of snapt
men dat niet helemaal.

Ger