D66 heeft 8 kandidaat-lijsttrekkers

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 31 21:20:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering wrote:

>Oh nee, Minervaan!

Ja ech waar, heus, niet te geloven he

>Ik wou het net vragen... Dan heb ik twee stellingen
>voor je waar je vast wel raad me weet :-)
>
>1) wie anderen heeft ontgroend heeft zich totdat het tegendeel is bewezen
>voor een leidinggevende functie gediskwalificeerd

Dat klopt. Ben qua leidinggeven en besturen een absolute ramp. Niet eens
in staat een stichting met 25 donateurs ordentelijk te leiden bezorg ik
digitale burgers slapeloze nachten met seksistische grappen en
nazi-allusies, werk ik zonder enig mededogen zich misdragende
internetters van openbare fora weg (als ik even de macht heb misbruik ik
hem, ech waar), en beledig ik als vadsige oude man van tegen de zestig
onschuldige knapen door hen stalker, nsb-er of  Prof. Stuckelpaffendorff
te noemen.

>2) wie zich heeft laten ontgroenen is niet goed bij het hoofd

Ik was een na-groener, ben dus niet ontgroend. Wel heeft Vonhoff, die
dikke VVD-er, je kent hem? tijdens adieu Minerva -dat was de laatste
nacht, 1971, dat de heeren zich zonder dames konden bezondigen aan
poepel, bier, leidse bek en poepzuur zooien-  zichzelve met zijn enorme
lichaam op me geworpen met de woorden "jou, vieze feut, jou moet ik
hebben", waarna hij bovenop me ging liggen, zoals een echtgenboot op een
echtgenote als het ware, en gunde me geen ruimte voor enige fysieke
beweging, zodat ik bijkans stikte, totdat een wakkere commisaris de heer
Vonhoff van me wegtrok en mij het leven redde.....

>Of maakte je nu een grapje?

Grapje? Ik?

>Leiden is trouwens wel een beetje een Pechtold-bolwerk, dus uit je oude
>studiestad hoef je vrees ik op niet al te veel steun te rekenen denk ik.

Pechtold is een obscure knor, zo'n spoorstudent,  en zijn Quint-maatjes
stellen geen reet voor, maar pssss.....dat houden we onder ons, toch?
(grapje)(ik zeg het er maar even bij, want met email weet je het maar
nooit)