Mark Rutte nieuwe lijsttrekker VVD

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed May 31 20:50:46 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj wrote:

> Mja. Waarom ben jij hier niet ontevreden mee?

Hij heeft een 9-punten plan gepubliceerd, waar ik -- behalve het
vasthouden aan de hypotheekaftrek -- redelijk positief over ben.

Verder ken ik hem niet hoor (noch Verdonk). Vandaar mijn voorbehoud.

Met Verdonk was de discussie denk ik meer over andere onderwerpen gegaan
(uiteraard over haar visie op het asielbeleid), en daar had ik weinig
heil van verwacht.

Bart

(...)