Kijktip: De nieuwe gezichten van D66

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Tue May 30 23:01:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En mijn vriendin vroeg: wat krijgt die Simone Kuiter veel spreektijd
vergeleken met de anderen!

Waarop ik zei:
1. Ze is niet onaantrekkelijk;
2. Ze is jong (31);
3. Het camerateam bestond uit mannen;
4. De editor / regisseur was ongetwijfeld een man;
5. Ze praatte over een openbaring in haar achtertuin waardoor ze even naar
een andere wereld ging - FREAKSHOW!

5 elementen waar je niet omheen kunt. Wel jammer, zoals een vriend van mij
het vandaag zei, dat dit het hele niveau wel flink omlaag trekt want sinds
gisteren worden 'De Zes Anderen' als een stel circusacts in beeld gebracht.