D66 heeft 8 kandidaat-lijsttrekkers

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue May 30 10:38:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is er iemand in de virtuele zaal die (sommige van) deze kandidaten
kent? Naast de 'bekende' vier zegt de rest me niks. Maar ik laat me
graag verrassen ....

Vooralsnog lijkt Hein me de beste keuze om de partij er weer bovenop
te helpen. Hij heeft wel wat populistisch en komt van buiten de
fractie en het kabinet, dat kan m.i. positief uitpakken voor de
partij. Zeker als Rutte het bij de VVD blijkt te hebben gewonnen. Bij
een campagne tegen Verdonk liggen de kaarten wellicht iets anders.

Anyway, ik lul maar wat voor me uit voor het moment. Laat die strijd
maar losbarsten. Ik heb vooral behoefte aan heel veel meer info.

Groeten,
Mark Giebels