De politieke psychose rond Hirsi Ali

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu May 25 07:17:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je verschuilt je achter een verdraaiing van de feiten, Marc, en dat begint
met je opening dat ik TOEGEEF DAT ik niet in het land was tijdens de
Hirsi-Verdonk affaire, terwijl ik juist in mijn eerste alinea AANGEEF DAT
ik afwezig was. Alleen al door je woordkeus toon je je ongezonde manier van
redeneren, in de eerste zin van je reactie. Waar obsessie al niet toe kan
leiden...

hv,u
------