Aso verpatst openbaar vervoer

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 26 21:13:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc toch,

Wat heb je in je jongensjaren allemaal niet gelezen: waar blijft je
elementaire kennis van Suske en Wiske. Je reageert als een Lambiek, en dat
is geen kriek of geuze of zo. Barabas heeft de tijdmachine uitgevonden. Toch
een uitvinding die je zeer moet aanspreken! Daarmee kan je op zoek naar de
Albert Boulanger van vlak voor de Franse revolutie van het comité de salut
publique et 1766.

Een knipoog,

Tjerk