A Victory for Intolerance

Fri May 26 12:02:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben meer verbaasd over de onwil en domheid jongeren aan te moedigen te
blijven klieren i.p.v. hen hoe dan ook duidelijk te maken dat we bereid zijn
op te treden, hoe dan ook. Het is gewoon jammer zaken uit de hand te laten
lopen. Zelf heb ik er geen last van, woon in een buurt in het stadsdeel die
zich onttrekt aan de problemen elders.