Hirsigate: AHA beschuldigt nu ook de ministers die het voor haar in het Kabinet opnamen

Thu May 25 14:45:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 25-mei-2006, at 13:13, Dr. Wartaal wrote:

>  Nog eentje... AHA beschuldigt nu ook de complete regering (die
> zich nota
>  bene tegen Verdonk keerde, heel dom was dat meneer Balkenende),
>  http://www.nysun.com/article/33402

Ik heb nog even op die URL gekeken, maar ook daar kon ik niet vinden
dat Hirsi Ali de Nederlandse regering beschuldigt.
Op de URL in kwestie vond ik (een deel van) een artikel (beter gezegd
een column) uit de New York Sun, geschreven door  Daniel Johnson.
Hetgeen jij citeert is een citaat uit dat artikel; het is dus de
opvatting van
genoemde Johnson - die jij vervolgens toeschrijft aan Hirsi Ali. (!)

(Vreemd overigens dat je de laatste regels van het op de URL leesbare
deel niet citeert; kwam de groteske Anne Frank-vergelijking je minder
goed van pas?)

Ik heb al vaker gezegd doctor: volg eens een cursusje begrijpend lezen.
En ik vraag me ook af wie hier nu eigenlijk de randdebiel is; de
Nederlandse regering, of een geflipte doctor die niet eens een artikel
uit de krant kan lezen.

Erik vdMb