Van der Laan verkettert bij kandidaatstelling rigoreus D66-verleden

Thu May 25 09:43:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[M'n hemel, wat is dit erg. Mevrouw twijfelt niet, D66 is een ideeenpartij
 (bij voorkeur van geborneerde ideeen) en uiteraard een vrachtlading onwrik-
 baar deterministische gezeik. Wat een vreselijke onzin wordt hier bijeenge-
 harkt, hoe diep is D66 toch gezonken ! En weer dat godgeklaagde SLB-gezeur
 (kies op z'n minst een andere naam, dit geeft associaties met de NSB, mw.
 Van der Laan)]

Bron:   NRC Handelsblad