Re dure energie!!!!!

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 25 08:21:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ja Ger, en al die gezinnen die maar aanmaningen toegestuurd worden, omdat
> het water hen al aan de lippen staat, leveren dus nog meer in.

Erger nog, velen w(o)erden afgeloten. Men wil zelfs een intelectuele meter
die men op afstand kan uitschakelen. Nu nog wat van die ministers zouden
niet gek zijn.

> ASO (en dus ook D66) is dus weldegelijk verantoordelijk voor het
> ASO-beleid en de toenemende armoede.
>
> Volgens die D66-minster zou onze energie er goedkoper op worden, maar het
> lijkt erop dat ie door zelf te zorgen voor een monopolie dat niet mogelijk
> wilde maken.

Ik noemde het al belazeren.

> En Brinkhorst dan? Zit die niet kunstmatig onszelf met te hoge
> energiekosten uit de markt te prijzen? Met onnodig banen verlies vanwege
> onze concurrentiepositie?

Tuurlijk, met Zalm bedoel ik dus ASO.

> [...]
> - Trucs en (We maken ze iets anders wijs en misschien helpt dat)
> - Bedrog (Slechts een select clubje wordt er beter van)
>
> Bij D66 hebben ze zelfs al een voorschifting in de vorm van stemminge over
> deelname in het kabinet. Daar wordt - evenals verder op - een selectie
> gemaakt op totaal andere gronden.
>
> Invloed noemen ze (valselijk) dat bij andere gelegenheden, maar het is
> natuurlijk volstrekt helder dat je die (invloed) juist hebt ingelevert en
> afgegeven.
>
> Ze zijn daarna zelfs niet meer wakker te krijgen.

En als ze nu toch nog een beetje de burgermeester mogen gaan kiezen?

> Die zitten gebeiteld. :) Ja standbeelden, of zie je nog eens een
> volksvertegenwoordiger in jou buurt.
>
> Ja soms om die zgn. achterban onder de duim te houden.
> Nee, bij jou in de buurt, bedoel ik.

Zijn dat echt levende wezens dan of gewoon toneelspelers?

Ger