Hirsigate: Duitse Hoge Raad oordeelt over 'soortgelijk geval' & nieuwe leugens AHA

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed May 24 20:29:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/24/06, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at dds.nl> wrote:
http://www.jewishpress.com/page.do/18178/Feminists'_Shameful_Silence_On_Islamic_Fundamentalism.html
> Alwaar:
>   She says: "Radical Islam is not just against me. It's against [my Dutch
>   neighbors] too. By having me evicted, the terrorists have won.
>                                ^^^^^^^
>                                Leugens, mevrouw Ali !
>                                Allemaal leugens.

Klopt, als het waar is, maar uit dit artikel spreekt pure moslimhaat,
dus het llijkt me niet zo'n betrouwbare bron voor uitspraken van Hirsi
Ali. Er staat ook geen bronvermelding bij, wat het verder verdacht
maakt. Als de uitspraak al is gedaan door Hirsi Ali, dan zou het mij
niet verbazen als die al veel ouder is dan de recente geschiedenis en
dus geheel uit het verband in getrokken.

Je gedraagt je als een gelovige Marc-A .... :-)

Groeten,
Mark Giebels