Hirsigate: 'Submission' was plagiaat

Wed May 24 09:23:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Is jouw statement, dat je:
>nu op te vatten als deterministisch of indeterministisch? Soms raak ik
>het ook wat kwijt.

 Hahahaha, jij denkt dat he ? Maar ik ben dat dus echt niet. Het mens
 maakt me koud nog warm. Ik zie dat AHA-gelovig Nederland knap hysterisch
 aan het worden is en ik poog dat te begrijpen. Iemand die zelf niet
 hysterisch is, kan men moeilijk hysterie aanwrijven...

 Jouw kwinkslag laat zich daarom wel degelijk serieus beantwoorden...
 Toch maar een cursus AHA, Tjerk... die van Stan van Houcke bijvoorbeeld,
    http://stanvanhoucke.blogspot.com/2006/05/hirsi-ali-16.html
    http://stanvanhoucke.blogspot.com/2006/05/hirsi-ali-17.html
    http://stanvanhoucke.blogspot.com/2006/05/hirsi-ali-18.html
    http://stanvanhoucke.blogspot.com/2006/05/hirsi-ali-19.html
    http://stanvanhoucke.blogspot.com/2006/05/hirsi-ali-20.html
    http://stanvanhoucke.blogspot.com/2006/05/hirsi-ali-21.html

 Les 17 is interessant: AHA begon al te solliciteren in de VS voor de
 zaak die haar buren tegen haar aanspanden. Weer een mythe doorgeprikt
 (hystericus Weisglas viel van de week de buren van AHA aan: die waren
 verantwoordelijk voor de vlucht van AHA naar de States).
 Les 18 is ronduit prachtig. Daar kunnen AHA-gelovigen veel van leren.

 Steunbetuigingen aan Verdonk,
    http://www.steunrita.nl
 zie ook,
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/43318481/Steun_voor_Rita_Verdonk.html

 Ben benieuwd naar het volgende dat fake aan juffie AHA blijkt en dat mensen
 desondanks tot ongekende extase weet op te zwepen...