Hirsigate: 'Submission' was plagiaat

Wed May 24 08:41:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>, in een geslaagde poging niet
 terzake te komen,
>Dit is wel heel erg *oud* 'nieuws' hoor.

 Als jij dit wist, waarom heb je het dan niet eerder gezegd ?

 Ik heb het excuus dat ik niet in AHA geinteresseerd ben. Wat mij betreft,
 bestaat AHA pas sinds Van Gogh vermoord werd. Ik heb die Submission-film
 zelfs nooit gezien... (mogelijk is dat mijn redding geweest ?). Maar welk
 excuus heb jij ?

 Hoe dan, het verbaast me niet. Het was me wel duidelijk dat AHA nog nooit
 iets zelf gedaan heeft, daar is ze gewoon te dom voor, daarvoor gebruikt
 ze voortdurend anderen. Ze heeft behalve haar leven ook haar creativiteit
 en haar intelligentie verzonnen.

 Eigenlijk is ze helemaal niets (geen wonder dat ze zelfs niet bestaat).
 Als Nederland niet zou lijden onder het nihilisme, dan zouden we nooit
 iets van dit rare juffie gehoord hebben.

 Momenteel verspreidt AHA in de States het sprookje dat ze na die vreselijke
 jeugd in Somalie ook nog eens Nederland zou zijn uitgegooid.
 Het lijden gaat maar door... en de yanks vreten het...