Kutland deel II

Tue May 23 12:28:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS
Lees vandaag ook weer dat we het dossier van een buitenlandse student sloten
omdat een document ontbrak
en ze opnieuw moet betalen voor een nieuwe aanvraag verblijfsvergunning
t.b.v. haar studie hier.
Leraren grappen dat studenten hun vergunningen krijgen de dag dat ze
afstuderen hier.

Vervang jij wij en we maar door wat jij wil, de Koningin, onze overheid...
Maar het is en blijft ons land en onze overheid,
en direct of indirect maken wij er een potje van...