'Zaakwaarnemer Hirsi Ali' zit met Leon De Winter in filmbusiness

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon May 22 22:00:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Zojuist alhier over het opdraaien voor de 'bescherming' van AHA in de States,

>                              ^^^^^^^^^^^^^^
>  Dat is dus deze meneer...
>      http://www.hollandfilm.nl/whowhere/whoprod6.htm
>  Pleswin Entertainment
>  Leon de Winter/Peter Voortman
>  Stade de Colombes 43
>  1098 VS Amsterdam
>  Ph. +31 20 4639308
>  F. +31 20 4639314
>  dewinterleon at cs.com
>  Production, distribution and financing of English language feature films.
> [...]

Ik kan er dan ook niet ver naast hebben gezeten met mijn constatering
dat het een soap (een 11 urige, in deze aflevering, heb ik me laten
vertellen) betrof. ;)

Dit land geilt op soaps, zie de belangstelling voor die lange. Dat
willen uitleggen als belangstelling voor de politiek lijkt me een
wensgedachte van politici.

Grappig is wel dat na afloop van deze uitzending de verwarring en de
interpretaties al even legio zijn zoals dat een goede soap betaamt.
Vakwerk?

Maar goed, de 'entertainment' met AHM zal nog wel even blijven duren. Ze
is ook zo goed 'geintegreerd'(/met leugens kom je een heel eind) in dit
landje dat het er kennelijk ook niet meer te doet dat ze niet echt een
vluchtelinge was, als ik het allemaal nog goed begrijp?

Dat wat Nederland als voorbeeld had, 'dat willen we niet meer' wordt
vervolgens op handen gedragen? Worden wet-, regelgeving en beleid op
scherp gezet en aangescherpt, en ontspring je de dans als je echt
'handig' bent. Een 'vluchtelinge' van een bepaalde komaf, zeg maar. Of
heb ik iets gemist? Zou ze misschien ooit geronseld geweest zijn door de
CIA? Het lijkt wel een (heel zorgvuldig) uitgestippeld plan, toch?

Henk Elegeeert