Waarom prive Erik?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon May 22 21:12:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Toch wel. Je dicht me dan toe dat ik - ongeacht de feiten - in de
> verhalen van Hirsi Ali geloof. Dat is een forse beschuldiging.
> Je kunt die wel uiten, maar je bent dan wel gehouden om die
> beschuldiging deugdelijk te onderbouwen, en dat doe jij niet.

LOL.

Hoezo 'forse beschuldiging'? Je trapt alweer in je eigen valletje, zul
je bedoelen !

Die beschuldiging wil namelijk telkens maar nergens uit blijken behalve
uit jouw eigen aannamens.

> Nee.

Dus, is er zelfs geen enkele aanleiding je aangesproken te voelen?

Wat heeft het dan voor zin te faken dat je dat wel bent, of zou (willen)
zijn als (kennelijk zou blijken) dat het een beschuldiging, in jou
opinie, een valse zou moeten zijn?

Als het krom lijkt, ik probeer slechts je redenering te volgen, hoor. ;)

> Mijn positie is een geheel andere: ik wijs er steeds op dat
> je iemand niet zomaar van dingen moet beschuldigen, en
> ik wijs er op dat zaken *wellicht* anders in elkaar zitten.

Nou, je probeert idd van alles, maar dat gaat volledig de mist in door
de mist die jezelf veroorzaakt.

> Met andere woorden: ik probeer twijfel te zaaien aan de
> ontwrikbare zekerheid waarmee jij allerlei berdachtmakingen
> en beschuldigingen uit.

Met vermeende feiten als argument.

Waar marc het nog gebruikt als 'bij wijze van spreken', en 'kijk zelf
maar hoe je dit beordeeld', ligt het 'oordeel' bij jouw al vast en zoek
je enkel bevestiging. Voor overigens, wel valse beschuldigingen !

Henk Elegeert