Luistertip: AHA-hysterie slaat toe bij VPRO

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon May 22 20:26:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ja, waarom hoor ik je daar nooit over als ik voor de tienduizendste
> keer voor AHA-gelovige wordt uitgemaakt door doctor Wartaal?

Tsja, ben jij zo belangrijk dan? :))

Vind ik niet (in deze discussie), en als dat zo is, waarom zou Ger dat
dan moeten vinden, nou?  :)

Bovendien, hoe wil jij ons wijsmaken GEEN AHA-gelovige te zijn als je
dat hier zelf volmondig toegeeft? Ik zie ook niet in hoe dat gebeurd zou
moeten zijn. Je lijkt jezelf de 'slachtoffer' rol te hebben toegewezen.
Hoe wil je marc (jouw: doctor wartaal) daarvoor (ik citeer:" ... als ik
voor de tienduizendste keer voor AHA-gelovige wordt uitgemaakt ...".
Einde citaat) verantwoordelijk maken? Blijkens ? En 'als dan', wat is je
eigen aandeel, en tevens bevestigen wat hij marc (jouw: doctor wartaal)
al wist?

Er zijn er hier meer waarmee hij in discussie is. Jij (b)lijkt steeds te
denken dat hij hier met jou contact zoekt. Heb je zijn e-mail adres
niet? :) Wie wil jij hier verder nog 'welke rol' laten vervullen?

Henk Elegeert