Waarom prive Erik?

Sun May 21 22:24:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 21-mei-2006, at 16:30, Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dit was op de lijst dus mag iedereen van mij lezen hoor.

Van mij ook hoor Ger. Al had je natuurlijk formeel aan mij behoren
te vragen of ik geen bezwaar had; het openbaren van priveberichten
wordt beschouwd als een inbreuk op de netiquette.

Deze lijst is vreemd genoeg zo geconfigureerd dat een reply op
een bericht resulteert in een bericht naar de steller van dat bericht
in plaats van naar de lijst. Je moet hier dus altijd 'reply to all'
kiezen, maar dat vergeet ik weleens. Vandaar.

Dat is helemaal geen toeval, dat is tekenend voor jouw fatsoen.
Wel een grote muil maar alleen tegen mensen die de lijst niet
lezen en dus niets terug kunnen zeggen.

Ik vind het persoonlijk nogal laf gedrag.

Erik vdMb