Peilingen 19 mei 2006

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat May 20 14:42:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is ook een manier natuurlijk.
In het programma de kiezer gouden bergen beloven indien mogelijk heb je een
hele hoop bijeen om in te kunnen leveren om toch weer mee te mogen doen.
Het begon toch met: we zullen deze coalitie nooit aan een meerderheid
helpen?
Zouden we na de verkiezingen toch weer de burgermeester gaan kiezen? Kan je
mooi dan weer laten vallen toch.
Maar goed, de kiezer weet nu toch wat men aan D'66 heeft en de rest
natuurlijk.
Je pakt het verkiezingsprogramma, streept het voor 95% weg en je weet wat ze
willen.

Ger