Peilingen 19 mei 2006

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat May 20 06:59:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/19/06, w.t. jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> wrote:
> Mark,
>
> Voordat je naar China gaat met een nieuw paspoort (want de wetten van de
> bureaucratie schrijven voor, dat er veel papier geproduceerd moet worden en
> eenvoudige verzoeken afgewezen, en dan naar willekeur kwijtraken)

Gelukkig kreeg ik mijn paspoort met visum gisteren via de post terug.
En ik heb nog geen brief van de bodyguard van Verdonk ontvangen,
waarin me wordt medegedeeld dat ik mijn Nederlanderschap kwijtraak
omdat ik onzorgvuldig met een boekje van de Nederlandse staat ben
omgesprongen...

 en aldaar

Huh, ik snap je vraag niet.

Groeten,