Peilingen 19 mei 2006

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri May 19 23:43:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In feite gaat het natuurlijk om 12 keer 100 Nederlanders, maar waarvan
de helft zijn stem reeds voor het Verdonkdrama heeft uitgebracht. Is
nog niet veel natuurlijk, en zegt dus inderdaad amper wat.. Als de
samples bekend zouden worden gemaakt zouden we er met 'analysis of
variance' en trend analyses nog wel wat leuke aspecten uit kunnen
halen, maar dat doen ze natuurlijk niet.

Groeten,
Mark Giebels