Peilingen 19 mei 2006

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 19 23:33:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Onzin Hein,

Nu is het zaak, dat we onszelf niet verloochenen en staan achter de goede
dingen, die we wel degelijk als  een de regering ondersteunende partij
gedaan hebben. Zelfs de oppositie zet zich daar niet meer tegen af. De SP
wel , maar die zijn  met Aarts en Elegeert altijd overal tegen en kennen
maar een yell: ASO.  Wat we nooit, maar dan ook nooit meer moeten doen, is
dingen beloven, die we niet kunnen waarmaken, of A zeggen en B doen.
Betrouwbaarheid, kijk maar naar die gevangenisdirecteur, is een groot goed.
D66 heeft de afgelopen jaren alleen maar haar eigen beloftes ontkend en
precies datgene gedaan, waarvan ze eerst zij dat ze het niet zou doen. Wie
zal dan nog op zoiets stemmen?

Zucht,

Tjerk