Hirsigate: Mijn Hirsi-findings keurig op een rijtje

Fri May 19 13:59:45 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>Als Fluks wat krantenartikelen de lijst opbaggert kan hij toch niet
>in ernst volhouden zelf onderzoek te hebben gedaan of zelf nieuwe
>informatie te hebben aangedragen?

 Weer mis.

 Het gaat om de *discrepantie* in de informatie. Voor mijn part noem je
 dat 'meta-informatie' of zo. Daar heeft men dus alleen maar toegang toe
 als men de data bijeen zet. Dan vallen de tegenspraken op, dan komen
 er leugens en verzinsels aan het licht.

 Om maar iets te noemen: uit niets blijkt dat AHA ooit een opleiding
 heeft afgemaakt. Uit niets blijkt dat ze ook maar iets is waar ze een
 snars van afweet. Wel, dat volgt dus ondermeer uit de meta-informatie.

>Voor de goede orde: dit is geen standpunt van mijn kant, maar een
>poging om aan te geven dat zaken vaak wat minder zwart-wit liggen
>dan met name doctor Fluks blijkbaar graag denkt.

 Maar ik denk in het geheel niets. Ik pas wat trucjes toe om die info
 te vinden. Dat is alles. Jij dicht mij van alles toe... ik niet jou.