Hirsigate: Mijn Hirsi-findings keurig op een rijtje

Fri May 19 11:26:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL> wilde dat *ik* bewees dat wat ik
zeg over AHA (dat ik alles dus wist en naar deze lijst gepost heb).

Komaan, Erik-boy - onze lijst heeft immers een zoekmachine,
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S1=d66
Ik ben de zaak gaan uitzoeken na de moord op Van Gogh - dus daarvoor
hoef je niet te zoeken.

Alle mails van mij naar deze lijst sinds 1999 waarin 'Hirsi' voorkomt
staan keurig op een rijtje op,
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&b=today&I=1&X=-&q=hirsi&f=fluks

Uit deze opsomming blijkt dat ik voor de moord slechts 2 maal de naam
'hirsi' heb laten vallen (ik had het daarbij over Paul Cliteur en
boorde en passant -zonder het zelf te weten- een leugen van AHA aan,
en replyde een mail over Wilders waarin Fritz van Rikxoort de naam
Hirsi Ali liet vallen, niet ik).
Dit bewijst dus dat ik de waarheid spreek dat ik het *nooit* over AHA
heb gehad voor de moord op Van Gogh. Ik heb immers in het geheel niet
in dit mens geinteresseerd. Wat jij beweert, is controleerbaar onjust.

Voor de zoveelste keer dus: Ik ben in het geheel niet geinteresseerd in
AHA, maar *wel* in het gedrag van haar gelovigen. Die zijn zwaar hyste-
risch, betoverd, lijken op de volgelingen van Hitler en de Baghwan. Dat
is ronduit fascinerend (nu onze eigen Bert Bakker weer - vreselijk
gewoon - Bertus heeft ons aller hulp nodig om er weer bovenop te komen).

Je kan die bovenstaande URL zelf wat aanpassen. Dat moet je doen in
het 'q-gedeelte'.
Voorbeeldje: AHA heet Magan, dan wordt de 'q' dus q=hirsi+magan en dan
kan men constateren dat ik die naam dus gevonden heb en dat ik daarbij
linkte naar Somalie (!). Dat heeft zelfs Zembla niet weten te presteren.

Idem dito vond ik haar school, geboortedatum en dat soort dingen. Ook
iets over een vermoorde godsdienstleraar. Maar goed, dat moet je zelf
allemaal maar uitzoeken. Daar heb je mij niet voor nodig. Frobel zelf
eens wat.