Politiek incorrecte observaties

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri May 19 07:53:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kom nou toch. NEEderland doet niet anders als wetten
en regels interpreteren voor omstandigheden. Of zijn
we plotsklaps het gedogen vergeten? Of de maatregel
van bestuur om bestaande regels te omzeilen.
Niet hetzelfde geval? Dat is dan ook een uitzondering
op de regels...
Dat is dus een beetje het probleem met absolute
rechtlijnigheid. Verder hoor ik veel kritiek. Maar
geen enkele oplossing.

http://mail.yahoo.com