Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu May 18 22:50:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jongens,

Wat zijn jullie toch onzorgvuldig, wat is het geheugen kort, en wat wordt er
ongelofelijk naar conclusions gejumped. Theo van Gogh zei zelf over
Submission, dat het een pamflet was, niet meer en niet minder, en dat hij
bereid was dat voor Ali te draaien, zonder achter de inhoud te staan.

Zouden we nu weer met gezond boeren verstand op twee voeten op de harde
Hollandse klei, want Europese durf ik niet meer te schrijven, kunnen staan?
Tenslotte komen daar de spruitjes vandaan.

Groet,

Tjerk