Rutte-aanhang: 21% liever D66 dan Verdonk

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu May 18 21:33:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja,

Ik heb het hier al eerder geschreven, als Verdonk het wordt (en die kans
schatte ik hoog) leeft D66 op, maar nu zal het Rutte worden. Nu ja, ik ben
en blijf optimist en dan zal die verfoeilijke en onwerkbare wet op de
leerrechten voor het HBO tenminste een vroegtijdige, maar ongetwijfeld mooie
dood sterven. Ieder nadeel heb z'n voordeel.

Groet,

Tjerk