Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Thu May 18 14:31:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>Wat is nu normaal? daar kunnen we ook een hele discussie over voeren.
>Maar normaal lijkt het me dat we iemands woorden voor waar aannemen tot
>het tegendeel bewezen is.

 Dit is niet de definitie van normaal. Normaal betekent: de grootste
 gemene deler, daar waar het zwaartepunt ligt, loodlijn. Daar behoeft
 geen discussie over gevoerd te worden (dat kan trouwens niet bij een
 definitie). Dit past daar mooi bij,
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Normale_verdeling
 Ik paste deze definitie toe (wat anders ?).

>Misschien is het domweg verkeerd begrepen of verkeerd opgeschreven?

 Ja, dat is het bekende duiken van de AHA-gelovigen. Iedereen is schuldig
 aan het vertekenen van alles en nog wat - iedereen, behalve mevrouw de
 de fantaste zelf.

 Mevrouw de fantaste maakt de fout dat ze voortdurend alles en iedereen
 bij haar fantasieen betrekt (ze heeft bijv. de meest vreselijk dingen
 gezegd over haar eigen familie - ook dat is dus niet normaal).