Hirsigate: Bedonderde de Kiesraad al dan niet de boel in opdracht van Zalm ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 18 08:35:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Erik van den Muijzenberg" <muijz at dds.nl>
To: "Ger" <gmw.arts at home.nl>
Cc: "D'66-lijst D66" <D66 at NIC.SURFNET.NL>
Sent: Thursday, May 18, 2006 8:21 AM
Subject: Re: Hirsigate: Bedonderde de Kiesraad al dan niet de boel in
opdracht van Zalm ?

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Two wrongs don't make a right.

Precies, maar alleen in dit geval keur je dat goed of scherm je er graag
mee? We hebben of hadden het hier toch over een publiek figuur waar zeer
grote twijfels bij bestaan? Welk deel van de door haar toegegeven leugens
zijn echt gelogen, laat haar dat ook eens bewijzen dan?
$$$$$$$$$$$$$$$$$, daar gaat het om.

Ger