Hirsigate: Bedonderde de Kiesraad al dan niet de boel in opdracht van Zalm ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 18 08:14:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dat lijkt me omkering van de bewijslast.
> Als jij meent dat iemand een besnijdenis heeft
> gefantaseerd ben jij degene die dat moet
> bewijzen.
>

> Erik vdMb

Die omkeringen van bewijslast hebben we toch in heel veel gevallen in ons
apenlandje? Probeer na een ongeval maar eens te bewijzen dat je eventuele
gebrek erdoor komt door dat ongeval, het causale verband dus. Zo zijn er
heel veel voorbeelden op te noemen.
Is het vreemd dat men na een leugenrij van zo'n 15 jaar enige vraagtekens
zet bij haar uitlatingen? Ze is nu toch volop bezig de leugens te bekennen
dus kan ze net zo goed even langs een dokter gaan en liggen er wel of geen
bewijzen.
Of wil je zelf graag even controleren?:)))))))) Bewijs maar even dat het
niet zo is:))))))

Ger