Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Wed May 17 16:25:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

De Kamer zegt deze uitkomst is volstrekt onaanvaardbaar,
en de schade was vermijdbaar,
wij dragen u op te zorgen voor de uitkomst die wij verlangen.
U doet dat binnen de ruimte(n) of maakt een noodwet/besluit.
U doet dat ook voor andere gelijke gevallen.
U komt per omgaande met een wetswijziging opdat de
noodmaatregelen om mensen niet te laten bungelen
op grond van formalismen sec overbodig te maken.

Zie Anne Frank nog eens aan de grens. Hierheen of terug...

Wij praten dan 10 uur over of we binnen onze eigen kulregels
ruimte hebben haar te redden. En laten haasr sterven.
Een echt land zegt welkom Anne, we laten je toe
resp. we sturen je niet terug. Desnoods onwettig.
Linksom of rechtsom regelen we dat,
ook al is het formalistisch een noodsituatie en kan het formeel
niet standaard geregeld worden.

Nood breekt wet!