Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed May 17 15:55:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Op 17-mei-2006, om 2:34 heeft Fritz van Rikxoort het volgende  geschreven:

> maar voor de eenvoudige kijker is het wel nuttig en er keken 1,4
> miljoen mensen?

Dit land houdt nu eenmaal van soaps. En dit is me een prachtige !! :)

Over een poosje adopteren we een 2 partijenstelsel (sorry maar geen
plaats meer voor Femke en die partij, vrees ik), en lijken we helemaal
Amerikaans. Het volk wil alleen nog niet erg meewerken, maar er wordt
door onze 'elite' hard aan gewerkt.

Hirsi gaat (al)vast daar 'onze belangen' veilig stellen?

Henk Elegeert