Valt het kabinet binnenkort?

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed May 17 10:12:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/17/06, dirkie <geensloof at yahoo.com> wrote:
> Ga je lekker Mark?
> Mis je de USA waar je gewoon met een rijbewijs heen en
> weer kan crossen?

Absoluut.

> Jammmer dat Hirsi hier bij de voute jongens
> terechtgekomen is. Alhoewel ze niet van gisteren is
> gaan ze haar helaas leegzuigen. Zo werkt dat hier
> weer..

Klopt, daar kun je rustig vanuit gaan. Vooral haar vreemde
interpretatie van het liberalisme zal ze wel snel heroverwegen.
Overigens ben ik van mening dat ze reeds geindoctrineerd is door haar
beperkte rechts-reactionaire vriendenclub in NEderland (Leon, Elian,
etc). En dat ze zich daarom nu het beste thuisvoelt bij de
neo-conservatieve AEI. Ik denk dat ze gelijk heeft dat die club het
beste bij haar ideeen past.

> Effe wachte, nog effe wachte, effe wachte nog....en
> dan krijgt Mark zijn paspoort weer.

Laat ik het hopen, ik vertrouw die Chinezen voor geen meter.. :-)

> Vooral de europesche grondwet aannemen lijkt me. Het
> lost geen enkel probleem op, je hebt nog steeds 12
> verschillende stekkers nodig, maar de regelneukers
> kunnen dan in europesch verband de burger het leven
> zuur maken.
> Lang leve de democratie!

Tijd voor een echte Europese grondwet met significante burgerrechten
ipv overheidsrechten.

> Dirkie die met je meevoelt

Ja, ja, leedvermaak bedoel je.. :-) Ach, volgende keer gewoon nog
overtuigender met mijn armen wapperen en kopieen meenemen van alle 40
paginas van het paspoort en niet slecht die ene met
persoonsgegevens....

Groeten,
Mark Giebels