Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed May 17 02:19:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik beveel Nederland en alle Nederlanders (heeft dat juridisch nog
> betekenis?)
> juist van harte een cursus ontjurridisering aan.

Ik vermag niet in te zien waarom, Fritz.

Als ergens gebrek aan is (b)lijkt het wel enige kennis en kunde aan de
zijde van hen die deze wetten zelf maken.

Het is werkelijk onvoorstelbaar. Wat een karikatuur, ook.
Of wil jij mij eens uitleggen waar dit hele debat eigenlijk over gaat?

Gewoon, de feiten. Zou dat mogen?

Henk Elegeert