Moet Hirsi Ali vluchten?

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue May 16 15:10:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bedankt voor de link Mark. Ik vond er de uitspraak van de hoge raad die
inderdaad over een redelijk vergelijkbaar geval handelt en die stelt
[naar ik uit het stuk opmaak] dat de naturalisatie zich niet op de
persoon maar op de papieren abstractie betrekt. Hoogst discutabel, mijns
inziens.

http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtluitspraak_print.asp?u_ljn=AT7542

Bart