Moet Hirsi Ali vluchten?

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue May 16 14:51:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als ik Hirsi Ali was zou ik snel het vliegtuig naar de VS nemen of
onderduiken in de ambassade, voordat er een paar gestoorde ambtenaren
haar haar paspoort komen afnemen en haar in het gevang flikkeren.

Ze mag overigens blij zijn dat ze (of een andere VVDer) toentertijd
Verdonk niet heeft kunnen overtuigen om illegaliteit strafbaar te
maken......Dat de VVD nu zelf met haar asociale immigratiepolitiek
geconfronteerd wordt is dan ook het enige positieve aan dit alles.

Als je trouwens een idee wilt krijgen hoe niet-Nederlanders op deze
ontwikkelingen  reageren, is het forum van Expatica.com altijd een
goede informatiebron. Schrik niet.
http://www.expatica.com/source/forum_threads.asp?channel_id=1&forum_id=4&page=1

Groeten,
Mark Giebels