Naturaliseer Hirsi Ali alsnog!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue May 16 14:36:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Op 16-mei-2006, om 13:14 heeft Erik van den Muijzenberg het volgende
> geschreven:

> lijkt mij een goed verzoek,

Lijkt me niet. De politiek bepaald dan (om niet politiek redenen) en
niet dat wat in de wet geregeld is (met de bedoeling iets goed te
regelen). Ongrondwettelijk zelfs naar mijn oordeel.

Verander dan de wet zelf om herhaling (waarvan eigenlijk?) te voorkomen.

Wel grappig om te zien hoe ze zelf koud blijven bij kind weghalen uit
een klas, met alle nare gevolgen van afscheid nemen voor kinderen en
voor het kind (mag zelfs hier geen examens aflegggen), maar als het de
eigen 'klas' is men op de achterste benen gaat staan.

Hypocriet?

En waarom zou je met Van Baalen een dergelijke democratie willen? Een
top-down benadering als het gaat om emancipatie van de (moslim)vrouwen?

Onbegrijpelijk dat Halsema dat niet (zelf) inziet.

Henk Elegeert