Hirsigate: En wat gebeurt er vandaag zoal ?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue May 16 11:28:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben allesbehalve een fan van AHA maar daar gaat het even niet om.
Zelfs al wist ze misschien beter na het binnenhalen in de VVD mag je er toch vanuit gaan dat je dan legaal in de kamer komt en dat er verder niks (meer) aan de hand is.
Puur en alleen electoraal gewin is het geweest en nu moet ze verdwijnen om te proberen de VVD uit de wind te houden.

Hoe zit het nu wettelijk met (sommige) besluiten in de kamer?
Met haar verkregen salaris?
Het wachtgeld?
Zijn de stemmingen van de VVD rechtsgeldig met een "illegaal" in hun midden?

Het hele verhaal is door de media weer eens flink in de belangstelling gezet en dat mag hoor, maar hopelijk gaat men nu eens tot op de grond uitzoeken wie waarvoor verantwoordelijk heeft en had, maar ook vooral waarom. Was het enkel maar VVD-belang? Wist bv. ook de MP hiervan bij het vormen van dit kabinet?

Eens trouwens met Bert, wat een K*tland zijn we nog, en niet alleen op dit gebeid.

Ger