Hirsigate: Hoe passen we ook alweer het verleden aan een leugen aan ?

Tue May 16 10:26:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hoop dat ze asiel en een ere-burgerschap krijgt in de USA
als vluchteling uit dat verraderlijk halfslachtige bondgenootje Nederland.

Een veiligheidsanalyse zoals we die zelf formeel verrichten zou zeker leiden
tot een status van Nederland als onveilig, politiek en rechterlijk onstabiel
landje,
onveilig al jaren voor niet-links-politiek-correcten.